فروش سنگ نمک رنگی گرمسار پنج رنگ

سنگ نمک رنگی گرمسار

فروش سنگ نمک رنگی گرمسار در پنج رنگ، سنگ نمک نارنجی، سنگ نمک قرمز، سنگ نمک جیگری، سنگ نمک آبی، سنگ نمک رنگی رگه دار، ارسال به صورت فله یا بسته بندی بیگ بگ، تهیه پکیج صادراتی.

معادن سنگ نمک رنگی کجاست؟

معادن سنگ نمک در کشورمان ایران پراکندگی زیادی دارد و انواع و اقسام سنگ نمک را می‌توان از آنها استخراج نمود ولی تفاوت این سنگ نمک ها از نظر کیفیت بسیار زیاد است چرا که نوع پرورش یافتن سنگ نمک در در دل کوه ها و معادن، از میلیونها سال قبل تاکنون وابستگی شدید به آب و هوای هر منطقه دارد.

همیشه سنگ نمک های رنگی در سراسر دنیا برای مشتریان جذابیت های بیشتری داشته است خصوصا اینکه بسیاری از هنرمندان از این سنگ نمک ها انواع چراغ خواب سنگ نمک را به صورتی کاملا متبحرانه تولید می‌کنند که در نوع خود بینظیر است.

سنگ نمک رنگی گرمسار

شاید بتوان گفت بیشترین ذخیره سنگ نمک رنگی در ایران مربوط به معادن سنگ نمک گرمسار است چرا که تاکنون و بر اساس مطالعات صورت گرفته معادن این منطقه توان استخراج سنگ نمک رنگی در مقیاس بسیار گسترده را داشته اند.

البته باید اذعان کرد که میزان موجودی و بهره برداری سنگ نمک های رنگی در قیاس با سنگ نمک سفید بسیار کم و ناچیز است و از این حیث کشور ایران در قیاس با کشور پاکستان موجودی کمتری دارد ولی به لحاظ ذخیره و برداشت سنگ نمک سفید جزو سه کشور اول در دنیاست.

سنگ نمک رنگی گرمسار

معرفی انواع سنگ نمک رنگی

سنگ نمک های رنگی گرمسار به صورت کلی شامل ۵ رنگ اصلی است:

  1. سنگ نمک نارنجی
  2. سنگ نمک قرمز
  3. سنگ نمک آبی
  4. سنگ نمک رنگی رگه دار
  5. سنگ نمک جیگری

سنگ نمک نارنجی

سنگ نمک رنگی گرمسار

سنگ نمک قرمز

سنگ نمک رنگی گرمسار

سنگ نمک آبی

سنگ نمک رنگی گرمسار

سنگ نمک رنگی رگه دار

سنگ نمک رنگی گرمسار

سنگ نمک جیگری

سنگ نمک رنگی گرمسار

کاربرد سنگ نمک رنگی گرمسار

سنگ نمک های رنگی که در بالا مشاهده نمودید دارای کاربردهای بسیار جالبی است که در ادامه ذکر شده است.

نام سنگ نمک کاربرد در ایران کاربرد خارج از ایران
سنگ نمک نارنجی تولید آجر نمک، تولید سنگ نمک تزیینی علاوه بر موارد قبلی مصرف خوراکی نیز دارد
سنگ نمک قرمز تولید آجر نمک، تولید سنگ نمک تزیینی علاوه بر موارد قبلی مصرف خوراکی نیز دارد
سنگ نمک آبی در ایران چندان شناخته شده نیست برای مصرف خوراکی
سنگ نمک جیگری تولید آجر نمک، تولید سنگ نمک تزیینی علاوه بر موارد قبلی مصرف خوراکی نیز دارد
سنگ نمک رنگی رگه دار تولید سنگ نمک تزیینی در برخی کشورها مصرف خوراکی دارد

سنگ نمک رنگی گرمسار

برش سنگ نمک رنگی

برای تولید سنگ نمک دکوری یا تولید آجر نمک، باید سنگ نمک را برش زد و به شکل مورد نظر تبدیل کرد و مهمتر اینکه مشکل ترین قسمت از مراحل تولید سنگ نمک، برش زدن آن است.

سنگ نمک های رنگی به دلیل اینکه مقدار آهن بیشتری دارند برش زدن آن بسیار سخت تر است اما نتیجه نهایی بسیار زیباست لذا اگر قصد برش زدن سنگ نمک را دارید باید بدانید که برش زدن سنگ نمک رنگی قلق خاص خود را دارد.

سنگ نمک رنگی گرمسار

فروش سنگ نمک تزیینی در تهران

سنگ نمک رنگی این نعمت خدادای موجب ایجاد خلاقیت و نوآوری بسیار زیادی شده و به غیر از منافع مادی، سبب شهرت و معرفی جهانی محصولات سنگ نمک گردیده است.

رنگ ها جلوه زیبایی از لطف خداوند به ما هستند؛ اما وقتی در مواجهه با سنگ های نمک و رنگ های متفاوت آن قرار گرفته و متوجه می‌شویم اثرات هر کدام متفاوت و بعضا به واسطه رنگ طبیعی یا چراغ موجود در وسایل زینتی ساخته شده از آن، صاحب اثرات متفاوتی در پرتو افکنی می‌شوند، بیشتر قدردان این نعمت خواهیم شد.

سنگ نمک رنگی گرمسار

با توجه به مصارف ویژه سنگ نمک رنگی، از این محصولات برای ساخت چراغ خواب‌های تزئینی سنگ نمک در حد وسیعی استفاده می‌شود چرا که برخورداری از منبع طبیعی و بسیار مهم معدن سنگ نمک گرمسار امکان تولید و رواج برخی مشاغل را موجب شده است.

از جمله این مشاغل وجود فروشگاه های متعدد سنگ نمک در سطح شهر تهران و کرج است که به صورت عمده محصولات خود را از این مجموعه تهیه می‌کنند.

اگر شما هم در فروشگاه خود قصد عرضه سنگ نمک را دارید مطمئن باشید بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را از مجموعه سنگ نمک هالیتو دریافت خواهید کرد.

سنگ نمک رنگی گرمسار

یادداشت

محصولات سنگ نمک تزیینی هالیتو با بسته بندی اختصاصی به مقصد ارسال می‌شود

تولید سنگ نمک تزیینی رنگی

در میان محصولات تولبد شده که به سنگ نمک دکوری یا چراغ سنگ نمک مشهور هستند برخی از مدل ها بسیار جذاب و پر مشتری است که از آن جمله موارد ذیل است:

  • سنگ نمک گوی
  • سنگ نمک هرم
  • سنگ نمک کوبیک یا مکعبی

جذاب بودن این مدل ها سبب شده برخی افراد دوست داشته باشند این طرح های جذاب را با سنگ نمک رنگی برای آنها تولید کنیم به همین دلیل ما ۵ درصد از تولیدات خود را با سنگ نمک رنگی انجام می‌دهیم که بتوانیم پاسخگوی این عزیزان نیز باشیم برای سفارش سنگ نمک های تزیینی رنگی با ما تماس بگیرید.

سنگ نمک رنگی گرمسار

مرکز صادرات سنگ نمک رنگی گرمسار

وجود منابع بزرگ و غنی با سنگ نمک های مختلف در کشورمان، موجب شده نه تنها نیاز کشور به انواع سنگ های نمک با کارایی دامی، تزئینی و صنعتی مرتفع گردد، بلکه در زمینه سنگ نمک های تزئینی صادرات نیز صورت گیرد.

یادداشت

اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات سنگ نمک را از اینجا دنبال کنید

مجموعه سنگ نمک هالیتو با توانایی استخراج سنگ نمک های رنگی توانسته مصرف کنندگان عمده زیادی را در داخل و خارج از کشور به لحاظ سنگ نمک رنگی تامین نماید.

سنگ نمک رنگی گرمسار

در بازار خارج از کشور همانطور که در بخش کاربردهای سنگ نمک رنگی گفته شد برخی برای تولیدات چراغ نمکی و برخی کشورها برای مصرف خوراکی این نوع از سنگ نمک را سفارش می‌دهند که تاکنون ارسال سفارشات مشتریان بدون وقفه ادامه داشته است.

یادداشت

بهترین سنگ نمک رنگی و هالیت در گرمسار توسط مجموعه سنگ نمک هالیتو استخراج می‌شود

ولی لازم به ذکر است به دلیل تنوع بسیار بالای سنگ نمک رنگی، شناسایی نوع سنگ نمک تخصص لازم را طلب می‌کند که مجموعه هالیتو با سالها حضور در بازارهای بین المللی توانسته نظر مساعد مشتریان خود را تا به امروز جلب نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید