ساخت اتاق نمک تجاری کسب و کاری نوین را شروع کنید

ساخت اتاق نمک

ساخت اتاق نمک تجاری، کسب و کاری نوین را شروع کنید به نظر شما دلیل اقبال مجموعه های تجاری به ساخت اتاق نمک چیست؟ چرا همه در تلاش هستند که اتاق نمک بهتر و بزرگتری را بسازند و آن را بیشتر تجهیز کنند؟

ساخت اتاق نمک

شاید تا همین ۸ سال پیش ما حتی نام اتاق نمک را نیز نشنیده بودیم اما از ۳ سال قبل به این سو اتاق نمک در حدی فراگیر شده که هر مکانی که مراجعه می‌کنیم تابلویی با نام اتاق نمک قابل مشاهده است.

طبق تحقیقات میدانی انجام شده از ۳ یا ۴ سال آینده هر مجموعه تجاری که فاقد اتاق نمک باشد بخش زیادی از مشتریان خود را از دست خواهد داد شما قبل از بقیه شروع کنید.

برای یافتن پاسخ سوالات خود درباره اینکه چرا باید اتاق نمک بسازیم؟ ادامه مطلب را از دست ندهید.

ساخت اتاق نمک

تاریخچه گنبدهای نمکی

استفاده از گنبدهای نمکی و غارهای نمک جهت درمان بیماری ها به دوران یونان باستان بر می‌گردد و از آن زمان تاکنون استفاده از غار نمک و محیط نمک اندود برای درمان بیماری ها به سبک های مختلفی ادامه داشته است.

اولین کسانی که در زمینه سلامت و درمان توسط اتاق نمک پیشرو بودند راهبان بودند چرا که راهبان اکثرا در میان غارها و کوه ها به عبادت مشغول بودند و به مرور متوجه شدند حضور دائمی در میان کوه های نمک سبب سلامتی بیشتر آنها شده است.

ساخت اتاق نمک

در دوران معاصر حدودا از ۲۰۰ سال قبل به این سو کشور آلمان و لهستان در زمینه تحقیقات در خصوص تسریع در روند درمان بیماری توسط اتاق نمک تحقیقات بسیار جامعی داشند.

در زمان جنگ جهانی دوم دکتری آلمانی به نام کارل هرمان اسپانژ افرادی را که از اثرات جنگ آسیب دیده بودند در غارهای نمک زیر زمینی مداوا می‌کرد.

دکتر اسپانژ متوجه شد بیمارانی که در غار نمک درمان می‌شوند بسیار سریعتر از افرادی که در بیمارستانهای معمولی در حال مداوا هستند بهبود می‌یابند.

ساخت اتاق نمک

نمک درمانی در ۵۰ سال اخیر

سال ۱۹۶۴ را می‌توان آغار عصر نوین نمک درمانی دانست چرا که در این سال دکتری لهتسانی به نام دکتر ویلیزکا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد و بیمارانی را به صورت آزمایشی در غار نمک های زیر زمینی درمان کرد.

دکتر ویلیزکا تا آنجا این کار را ادامه داد که دولت لهستان حاضر شد با اختصاص بودجه ای جداگانه برای وی بیمارستان نمکی بسازد و درمان بیماران را توسط محیط های سرپوشیده نمکی را رسما تایید کرد.

پس از آن کشور شوروی سابق راه لهستان را ادامه داد و در سال ۱۹۸۵ موفق به ساخت دستگاه هالوتراپی شد.

ساخت اتاق نمک

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]کلمه هالوتراپی از کلمه هالو که یک کلمه یونانی و به معنای نمک است گرفته شده است[/box]

پس از فروپاشی شوروی سابق و انتشار اسناد سابق این کشور بود که جهانیان متوجه پیشرفت های بسیار شگرف شوروی در زمینه اتاق های نمک و غارهای نمکی شدند و از سال ۱۹۹۲ به بعد استفاده از اتاق نمک برای درمان، به عنوان بخشی از علم پزشکی پذیرفته شد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

جالب است بدانید رشته هالوتراپی در کشور چین در مقطع دکترا تدریس می‌شود و علمی کاملا به روز و اثبات شده است و اکثر کشورهای دنیا متوجه قدرت این ماده طبیعی شفا بخش در درمان بیماری ها شده‌اند.

ساخت اتاق نمک

ساخت اتاق نمک تجاری

ساخت اتاق نمک تجاری یا همان  business plan salt room اصطلاحی است که در ۱۰ سال اخیر بسیار گسترش یافته و استفاده از اتاق نمک برای مباحث تجاری و درمانی هم زمان بسیار گسترش یافته است.

قبلا که از اتاق نمک فقط برای مباحث درمانی استفاده می‌شد فقط دولتها در این بخش سرمایه گذاری می‌کردند و بخش خصوصی وارد این حوزه نمی‌شد در نتیجه این خدمات بسیار گران بود و شامل همه افراد نمی‌گردید.

ساخت اتاق نمک

اما با ورود بخش خصوصی و فراگیر شدن ساخت اتاق نمک درمانی، این امر سبب شد ارائه این خدمات بسیار ارزان شده و شما در همان حالی که در یک فضای درمانی قرار دارید در عین حال تفریحات خود را نیز در دسترس دارید و لذت می‌برید.

تجهیزات اتاق نمک

تجهیزات اتاق نمک شامل موارد زیادی هستند که برخی گران و برخی دیگر ارزان تر هستند ولی همانطور که گفته شد ورود بخش خصوصی به عرصه ساخت و تجهیز اتاق نمک و موجب شده قیمت تمام شده محصولات نیز کاهش یابد.

به طور مثال اوائل دهه ۹۰ میلادی که مانند امروز استفاده از دستگاه هالوتراپی ارزان نبود قیمت یک دستگاه هالوتراپ بزرگ حدودا ۳۰ هزار دلار بود و دستگاه های کوچک خانگی نیز اصولا وجود نداشت.

ساخت اتاق نمک

اما امروزه دستگاه های مخصوص اتاق نمک را با قیمت ۴ هزار دلار نیز می‌توانید خریداری نمایید ضمن اینکه دستگاه های کوجک خانگی مخصوص پخش نمک در هوا نیز با قیمتهای ارزانتر در دسترس است.

اتاق نمک در ایران

ما در هر کشوری که زندگی کنیم هیچگاه از موج حهانی ایجاد شده در یک محصول نمی‌توانیم دور بمانیم چرا که امروزه با ورود اینترنت سرعت ارتباطات به کسری از ثانیه تقلیل یافته است.

همانطور که قبلا نیز اشاره شده در ۱۰ سال اخیر استفاده تجاری از اتاق نمک در دنیا به شدت گسترش یافته و روزانه از سراسر جهان، خبر خوب شدن افراد زیادی که از این اتاقها استفاده می‌کرده‌اند را می‌شنویم.

ساخت اتاق نمک

این موج گسترده اکنون چند سالی است که وارد ایران نیز شده است و بسیاری از اماکن زودتر از بقیه در این زمینه پیشرو بوده اند و رو به ساخت اتاق نمک آورده‌اند.

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]اگر سلامت و رونق کسب و کارتان برایتان بسیار مهم است از هم اکنون به فکر ساخت اتاق نمک در مجموعه خود باشید[/box]

فواید اتاق نمک در استخر

اگر صحبتهای گفته شده را تا اینجا دنبال کرده باشید قطعا متوجه شده‌اید که چرا ساخت اتاق نمک در استخر مهم است!

اولین فایده‌ای که ساخت اتاق نمک در استخر دارد سبب افزایش مشتریان مجموعه شما خواهد شد و مشتری بیشتر طبیعتا کسب و کار شما رونق فراوان تری خواهد داد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]نمونه پروژه اتاق غار نمک در استخر اجرا شده توسط مجموعه هالیتو[/box]

طراحی اتاق نمک

طراحی اتاق نمک مهمترین فاکتور در ساخت یکی اتاق نمکی است و مهمترین شاخصه‌ای که طراحی یک اتاق را تعیین می‌کند نوع استفاده‌ای است که شما از آن خواهید داشت.

بسیاری از افراد تمایل دارند که اتاق نمک را در منزل خود داشته باشند یا برخی دیگر برای سالنهای ماساژ یا کلینیک نمک درمانی این مورد را مدنظر دارند که هر کدام از این موارد طراحی اتاق نمک آنها را متفاوت خواهد کرد.

ساخت اتاق نمک

برای طراحی یک اتاق نمک فاکتورهای مهمی را باید بررسی کنید که به صورت تیتر وار برخی از آنها ذکر شده است:

  • نوع کاربری اتاق نمک
  • متراژ در نظر گرفته شده
  • بودجه لازم برای انجام کار
  • مدت زمان انجام پروژه

طریقه ساخت اتاق نمک

اتاق نمک را به شیوه های مختلفی می‌توان ساخت و اجرا نمود که هر کدام با دیگری بسیار متفاوت است و لازم است قبل از اجرا حتما در این خصوص مشاوره بگیرید.

برخی از مهمترین موارد در این زمینه عبارتند از:

  • اتاق نمک شما تجاری است یا شخصی؟
  • چه مدت زمانی را برای بازگشت سرمایه در نظر دارید؟
  • قصد دارید مشتریان شما تا چه اندازه بیشتر شوند؟

ساخت اتاق نمک

از موارد مهمی است که مشخص می کند کدام پلن باید برای شما اجرا شود.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]اگر قصد دارید به طور دقیق پلن تجاری خود را دریافت نمایید با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸
حسینی[/box]

روشهای زیادی برای ساخت اتاق نمک وجود دارد که توضیح درباره همه آنها بسیار وقت گیر و خسته کننده است اما دو روش کلی استفاده از آجر نمک و ساخت غار نمک از بقیه شایعتر است.

اگر به طور کوتاه بخواهیم درباره اینکه از کدام روش باید استفاده کنید نظر بدهیم طبیعتا ما به شما ساخت اتاق غار نمک را پیشنهاد می‌دهیم که عمده‌ترین دلایل آن به قرار زیر است:

  • جذابیت فوق العاده زیاد برای مشتری
  • بازگشت سرمایه بسیار سریع
  • قابلیت ساخت در همه اماکن
  • رونق کسب و کار در حدی بسیار باورنکردنی

ساخت اتاق نمک

در شهر تهران مجموعه هالیتو پروژه های زیادی را اجرا نموده که برخی از آنها در مشاعات مجتمع های مسکونی بسیار بزرگ بوده که صرفا جهت افزایش فروش واحدهای مجتمع، ساخت سبک اتاق غار نمکی را در نظر گرفته‌اند.

آدرس اتاق نمک در تهران

اگر قصد ساخت اتاق غار نمک را دارید می‌توانید به صورت حضوری از نمونه کارهای ما دیدن نمایید ما باید از صاحبان پروژه اجازه بگیریم.

با ما تماس بگیرید تا پس از هماهنگی محل مورد نظر را از نزدیک بازدید نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید