فروش انواع سنگ نمک گرمسار

فروش انواع سنگ نمک گرمسار

فروش انواع سنگ نمک گرمسار به صورت عمده، سنگ نمک خوراکی، سنگ نمک سختی گیر، سنگ نمک دامی، سنگ نمک تزیینی، سنگ نمک صادراتی. بارگیری مستقیم از معدن.

فروش انواع سنگ نمک گرمسار

شهر گرمسار با داشتن ذخائر بسیار فراوان سنگ نمک، به قطب سنگ نمک ایران مشهور است به طوری که بزرگترین معادن سنگ نمک خاورمیانه در این شهر قرار دارد.

یکی از بزرگترین معادن سنگ نمک در گرمسار، معدن سنگ نمک گرمسار است که مجموعه سنگ نمک هالیتو با دسترسی مستقیم به این معدن، مرغوب ترین نوع سنگ نمک گرمسار را استخراج می‌کند.

فروش انواع سنگ نمک گرمسار

سنگ نمک گرمسار جهت کلیه مصارف سختی گیر و تصفیه آب، احیای رزین، سنگ نمک دام، سنگ نمک برای ساخت دکوری، سنگ نمک صنعتی و ده‌ها و صدها مورد استفاده و کاربرد دیگر استخراج می‌شود.

بازار سنگ نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو با تهیه بستر فروش از طریق سایت بازار سنگ نمک ایران، با حذف واسطه و به طور مستقیم، انوع سنگ نمک گرمسار را به دست مصرف کنده نهایی می‌رساند.

برای این منظور کافیست با شماره پایین همین صفحه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

سنگ نمک به قیمت معدن

پاسخگویی در تمام ایام هفته و ساعات شبانه روز، ثبت سفارش حتی در روزهای تعطیل، پیگری سفارش و بارگیری به موقع و ارسال به مقصد در کنار کیفیت بالا و قیمت سنگ نمک به همان قیمت درب معدن، سبب شده مشتریان مجموعه سنگ نمک هالیتو وفادارانه سالها با این مجموعه همکاری داشته باشند.

کارخانه نمک گرمسار

مجموعه سنگ نمک هالیتو با دسترسی مستقیم به معدن سنگ نمک، با کیفیت ترین نوع نمک خوراکی تبلور مجدد را با برند یکپاش وارد بازار می‌کند.

این نمک خوراکی به دلیل اینکه از سنگ نمک اعلاء تولید می‌شود نیاز به هیچگونه ماده نگهدارنده نداشته و همواره بالاترین خلوص را در میان سایر شرکتهای تولید نمک خوراکی داراست.

سنگ نمک به قیمت معدن

بسته بندی های نمک خوراکی در دو وزن ۲۵ کیلوگرم و یک کیلو گرم روانه بازار می‌شود و حداقل فروش جهت ارسال سفارش ۱۰ تن به بالا می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع نمک خوراکی صفحه آخرین قیمتها را دنبال کنید.

قیمت سنگ نمک خوراکی

اکنون که صحبت از نمک خوراکی شد از آنجایی که طرفداران سنگ نمک خوراکی نیز فراوان هستند و اکثرا در خصوص قیمت این سنگ نمک سوال می‌پرسند بد نیست در این خصوص خدمت شما مشتریان گرامی اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

قیمت سنگ نمک خوراکی به دو عامل مهم وابسته است:

  • میزان سفارش
  • کیفیت سنگ نمک

اولا باید به یاد داشته باشید وقتی صحبت از سنگ نمک خوراکی است، یعنی سنگ نمکی که خلوص و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و فاقد هر گونه ناخالصی باشد چرا که استفاده خوراکی دارد.

سنگ نمک به قیمت معدن

پس با این صحبت گفته شده، بسیاری از سنگ نمک ها از لیست ما حذف می‌شوند و برای مصرف سنگ نمک خوراکی فقط سنگ نمک اعلاء که خلوص بالاتر از ۹۹ درصد دارد مناسب است.

این سنگ نمک در بازار یافت نمی‌شود و به صورت انخصاری در مجموعه سنگ نمک هالیتو به فروش می‌رسد و قیمت آن برای سفارشات ۱۰ تن به بالا هر تن ۱۶۰ هزار تومان است.

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]طبق تاکید وزارت بهداشت مصرف سنگ نمک جهت مصرف خوراکی مجاز نیست و حتما باید از نمک تصفیه شده استفاده شود[/box]

سنگ نمک های با قیمت بسیار پایینتر نیز وجود دارد اما همانطور که گفته شد مناسب مصرف خوراکی نیست.

قیمت سنگ نمک خام

سنگ نمک خام به دو گونه مصرف می‌شود که یک نوع استفاده صنعتی دارد و نوع دیگر سنگ نمک تزیینی است و برای چسباندن برچسب استفاده دارد.

فروش انواع سنگ نمک گرمسار

برای اطلاع شما مصرف کننده گرامی قیمت هر دو نوع سنگ نمک درج گردیده اما برای اطلاع از تخفیفهای ماهانه این صفحه را ببینید.

  • سنگ نمک صنعتی خام از تنی ۵۸ هزار تومان الی ۸۵ هزار تومان حداقل سفارش ۱۰ تن
  • سنگ نمک تزیینی خام از هر عدد ۴ هزار تومان الی ۲۵ هزار تومان حداقل سفارش ۱۰۰ عدد

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

مجموعه سنگ نمک هالیتو با داشتن بزرگترین کارگاه های برش سنگ نمک، بیشترین میزان حجم تولید سنگ نمک تزیینی را در ایران داراد.

تولید روزانه این مجموعه بیش از ۷۰۰ سنگ نمک دکوری است که یک رکورد در زمینه تولید این محصول به حساب می‌آید.

فروش انواع سنگ نمک گرمسار

اگر شما هم فروشنده و خریدار عمده سنگ نمک دکوری هستید با ما تماس بگیرید و با تخفیف های بینظیر محصول خود را سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید