خرید سنگ نمک آبی

خرید سنگ نمک آبی

خرید سنگ نمک آبی کاملا پر رنگ، مخصوص صادرات، بیشترین میزان موجودی در ایران، برای خرید سنگ نمک آبی که از نایاب‌ترین سنگ نمکها در جهان است از طریق سایت بازار سنگ نمک ایران اقدام فرمایید.

انواع رنگ های سنگ نمک

آیا می‌دانستید که سنگ نمک سیاه و آبی رنگ هم وجود دارد؟ آیا از خواص و فواید سنگ نمک آبی و موارد استفاده از آن چیزی می دانید؟

سنگ نمک، اغلب از معادن استخراج می‌شود. سنگ نمک بسته به اینکه در کدام منطقه و در کدام معدن به دست آید، می‌تواند دارای گونه‌های مختلفی باشد.
رنگ‌های مختلف سنگ نمک سیاه، صورتی، آبی، سفید و حتی زرد را شامل می شود. به دلیل وجود مواد آلی و معدنی در ساختار هر نمک رنگ آن متفاوت است.

در اینجا موضوع بحث، معرفی سنگ نمک آبی رنگ، بیان خواص و فواید آن و همچنین بازگو کردن موارد استفاده از این نوع سنگ نمک خواهد بود.

خرید سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی چیست؟

سنگ نمک آبی، یکی از سنگ نمک های کمیاب در جهان است که به دلیل کمیاب بودن، دارای قیمت بالایی می‌باشد.
جالب است بدانید که منبع استخراج سنگ نمک آبی، ایران است و نمی‌توان این نوع از سنگ نمک که هم زیبایی خیره کننده‌ای دارد و هم دارای خواص درمانی بسیاری است را در کشورهای دیگر یافت. به این دلیل، ایران تنها تولید کننده و صادر کننده سنگ نمک آبی در جهان به شمار می‌رود.

یادداشت

سنگ نمک آبی فقط در ایران یافت می‌شود

در حالت عادی، سنگ نمک به رنگ سفید یافت می‌شود ولی در برخی موارد به دلیل وجود مقدار زیاد یکی از کانی‌های موجود در سنگ، رنگ آن به سمت همان کانی گرایش پیدا می‌کند.

یادداشت

پیشنهاد می‌شود صادرات سنگ نمک آبی به آلمان را نیز ببینید

مثلا سنگ نمک صورتی هیمالیا دارای مقدار زیادی آهن است لذا رنگ آن به صورتی گرایش یافته و سنگ نمک آبی دارای مقدار زیادی پتاسیم است و به همین دلیل رنگ آن به آبی تمایل یافته است.

همین مسئله سبب شده تا سنگ نمک آبی کمیاب محسوب شود و علاقه مندان به این نوع سنگ نمک، قیمت‌های بالایی برای خرید آن پرداخت نمایند.

خرید سنگ نمک آبی

خواص سنگ نمک آبی

در خصوص خواص سنگ نمک آبی باید گفت این سنگ نمک دارای پتاسیم فراوان است. پتاسیم در شادابی، سلامتی و کاهش استرس نقش بسزایی دارد.

متاسفانه نمک آبی در کشورمان شناخته شده نیست اما کشورهای اروپایی و آمریکایی به وفور از آن استفاده می‌کنند.

در کشورهای اروپایی در اکثر رستورانها این نوع نمک به عنوان طعم دهنده غذا استفاده می‌شود. نمک آبی در اروپا نمکی شناخته شده است و دارای قیمت بالایی است.

یادداشت

در این صفحه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره سنگ نمک آبی پیدا کنید

خرید سنگ نمک آبی

خرید سنگ نمک آبی چگونه ممکن است؟

سنگ نمک آبی، هر چند که کمیاب می‌باشد، اما تقاضا برای آن در بازار بسیار زیاد است. اگر شما هم قصد خرید سنگ نمک آبی و صادرات آن را دارید پیشنهاد می‌شود زمان خود را صرف گشتن در سایت‌های اینترنتی نکرده و مستقیما به سایت بازار خرید و فروش سنگ نمک ایران مراجعه کنید که یکی از بهترین سایت ها در زمینه خرید و فروش سنگ نمک است

همچنین می‌توانید با شماره ذیل تماس گرفته و علاوه بر آگاهی از میزان موجودی سنگ نمک آبی از قیمت آن نیز مطلع شوید.

خرید سنگ نمک آبی

چرا نمک آبی رنگ می شود

به طور کلی سنگ نمک های طبیعی موجود در معادن در حالت عادی بی رنگ هستند و این موضوع را ما از طریق سنگ نمک کریستالی که خالص ترین نوع سنگ نمک در طبیعت است متوجه می‌شویم.

سنگ نمک کریستالی کاملا شفاف که حاصل خشک شدن دریاچه ها در طول میلیون ها سال است کاملا بی رنگ و شیشه ای است اما در برخی از معادن، سنگ نمک ها مواد معدنی دیگری را نیز درون خود دارند که آن مواد معدنی سبب تغییر رنگ سنگ نمک و یا بهتر بگوییم رنگ دار شدن آن می‌شود.

خرید سنگ نمک آبی

مثلا سنگ نمک سفید درجه یک مجموعه هالیتو که سدیم بسیار بالایی دارد و کمترین ناخالصی را دارد کاملا سفید و یکدست است و همینطور سنگ نمک قرمز و نارنجی که جاوی مقادیری آهن می‌باشند به این رنگ ها تغییر یافته‌اند.

خرید سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی نیز از این قضیه مستثنا نیست و به دلیل داشتن ماده معدنی پتاسیم رنگ آن به آبی تغییر یافته و اینگونه به نظر می‌رسد.

یادداشت

در نظر داشته باشید سنگ نمک آبی به دلیل وجود انبوهی از پتاسیم در کنار یکدیگر و شکست نوری آبی رنگ به نظر می‌آید اما پس از خرد شدن و مش شدن دانه های آبی رنگ درون آن دیده می‌شود و رنگ غالب سفید است که نشانه اصل بودن سنگ نمک است

خرید سنگ نمک آبی

آیا نمک آبی خوراکی است؟

همانگونه که می‌دانید انواع گوناگونی از نمک در سراسر دنیا وجود دارند که دارای رنگ های مختلفی نیز می‌باشند و البته همه آنها طبیعی نیستند چرا که برخی از این نمک ها طی فعل و انفعالاتی به رنگ مدنظر تبدیل می‌شوند.

خرید سنگ نمک آبی

اما نمک آبی که در بخش قبلی در خصوص آن توضیح داده شد نوعی از سنگ نمک کاملا طبیعی و با رنگ معدنی است که بدون دخالت انسان به این شکل تبدیل شده است و از سویی دیگر برای مصارف خوراکی به صورت بسیار گسترده مصرف می‌شود.

اگر چه کشورمان ایران تنها دارنده این نمک در سراسر جهان است اما به دلیل قیمت بسیار بالای آن که بعضا هر کیلو ۱ میلیون تومان و بالاتر نیز معامله می شود در کشورمان مصرفی ندارد.

یادداشت

البیته تفاوت قیمت سنگ نمک آبی به میزان خلوص آن باز می‌گردد و هر چه این سنگ نمک پر رنگ تر باشد قیمت بسیار بیشتری نیز خواهد داشت.

خرید سنگ نمک آبی

آشنایی با سنگ نمک آبی سمنان

سنگ نمک آبی سمنان که بعضا از آن به عنوان نمک آبی ایران نیز یاد می‌شود از جمله سنگ نمک هایی است در بازار سنگ نمک وجود دارد ولی از نظر قیمت و ارزش غذایی در برابر نمک آبی گرمسار در حد بسیار پایینتری قرار دارد.

از سویی دیگر قیمت پایین این سنگ نمک بسیاری از افراد را ترغیب به خرید آن می‌نماید ولی باید بدانید تجارت اصلی سنگ نمک آبی مربوط به سنگ نمک آبی گرمسار است.

خرید سنگ نمک آبی

مزیت نمک آبی گرمسار

نمک آبی گرمسار که در واقع همان persian blue salt است دارای سنگ های بلوری شکل است که حتی پس از خرد شدن نیز حالت بلوری و کریستالی خود را حفظ می‌کند و به صورت آسیابی در نمی‌آید.

این سنگ نمک حاوی مقدار بسیار زیادی پتاسیم است که یک نمونه از آن که در اختیار مجموعه هالیتو است را در تصویر پایین مشاهده می‌کنید و باید بدانید که وجود چنین سنگ نمکی با این غلظت از پتاسیم از شگفتی های طبیعت است و در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود.

خرید سنگ نمک آبی

نمک صورتی هیمالیا چیست؟

اکنون که صحبت از نمک آبی شد خوب است به نمک صورتی هیمالیا نیز اشاره‌ای داشته باشیم چرا که این نمک به دلیل قمیت پایین تری که دارد در بازار ایران معمولا مصرف می‌شود.

نمک هیمالیا اغلب دارای مقادیری آهن است و همین مورد سبب رنگی شدن آن خواهد شد و در رنگ های نارنجی پر رنگ و کم رنگ یا همان صورتی قابل مشاهده است.

خرید سنگ نمک آبی

یادداشت

برای خرید نمک صورتی اصل هیمالیا تماس بگیرید
۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸
حسینی

قیمت سنگ نمک خوراکی

سنگ نمک آبی از نوع خوراکی است اما به دلیل قیمت بالا در ایران مصرفی ندارد ولی سنگ نمک با خلوص ۹۹٫۵ درصد که به سنگ نمک خوراکی مشهور است بسیار پر استفاده است که در ادامه قیمت آن درج شده است.

یادداشت

لازم به توضیح است درج قیمت صرفا به عنوان اطلاع است و طبق دستور وزارت بهداشت تنها نمک مورد تایید نمک تصفیه شده است

خرید سنگ نمک آبی

قیمت سنگ نمک خام

خرید سنگ نمک آبی

سنگ نمک حسینی بزرگترین تامین کننده نمک آبی

مجموعه سنگ نمک هالیتو که به عنوان مجموعه سنگ نمک حسینی نیز شناخته می‌شود همواره بیشترین حجم سنگ نمک آبی را در اختیار دارد و روانه بازارهای بین المللی می‌کند.

خرید سنگ نمک آبی

برای خرید سنگ نمک آبی اصل گرمسار با ما تماس بگیرید و الماس آبی ایران را تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید